Album-reviews Rachel Sermanni – Under Mountains: bewogen folkpop zonder dat laatste tikkeltje zelfvertrouwen door Wouter Jaques
Album-reviews The Bony King Of Nowhere – The Bony King Of Nowhere: Nick Drake! door Sven Volckerijck - 22/10/2012
Album-reviews True Bypass – Toby: Echte schoonheid bevindt zich in de eenvoud door Bram Pollers - 22/10/2012
Album-reviews Charlie Jones' Big Band – Until I Get Bald: een van de beste Belgische platen van het jaar door Thomas Konings - 21/10/2012
Album-reviews Blaqk Audio – Bright Black Heaven: geen onuitwisbare indruk door Indiestyle - 18/10/2012
Album-reviews Baden Baden – Coline: een zoektocht naar (h)erkenning door Wouter Ollevier - 17/10/2012
Album-reviews Philco Fiction – Take It Personal: Een eigenzinnige, doch radiovriendelijke sound door Bram Pollers - 16/10/2012
Album-reviews Freaky Age – (From The Heart Of) Glitter Lake: alle nuances van de indie rock door Bart Somers - 16/10/2012
Album-reviews Chris Coco – Freedom Street: perfect voer voor melancholici door Yanni Ratajczyk - 15/10/2012
Album-reviews The Spinto Band – Shy Pursuit: album vol met jaren '90 indie door Andre Joosse - 15/10/2012
Album-reviews Numbers Not Names – What's The Price: zwaar op de maag door Thomas Konings - 13/10/2012
Album-reviews Douglas Firs – Shimmer & Glow: debuut dat de lat hoog legt door Sven Volckerijck - 12/10/2012
Album-reviews Hidden Orchestra – Archipelago: waar jazz, post-rock en hiphop elkaar ontmoeten door Sven Volckerijck - 11/10/2012
Album-reviews Wendy McNeill – For The Wolf, A Good Meal: theatrale vrolijkheid met een zekere melancholie door Erik Van Damme - 11/10/2012
Album-reviews Wintersleep – Hello Hum: verdienstelijk, doch gedoemd tot de vergetelheid door Sven Volckerijck - 10/10/2012