Album-reviews Op ‘Butcher house’ klinkt de horrortrap van Sematary opnieuw genadeloos hard door Tobias Cobbaert
Album-reviews Billy Nomates’ stekels zijn iets minder scherp op het transformatieve ‘CACTI’ door Jonas Van Laere
Album-reviews Ryoji Ikeda’s ‘Ultratronics’ is een overweldigend kleurenpalet van elektronica door Yannick Verhasselt - 06/12/2022
Album-reviews Warhaus geeft ons de smaak van gerijpte romantiek op ‘Ha ha heartbreak’ door Laurent Voet - 23/11/2022
Album-reviews Matt Watson stapt bemoedigend over van medium op ‘See you there’ door Louis Van Keymeulen - 21/11/2022
Album-reviews Taylor Swift schrijft voor de geschiedenisboeken op ‘Midnights’ door Kenny Vermeulen - 25/10/2022
Album-reviews Loraine James vindt een ontketenende vrijheid met ‘Building something beautiful for me’ door Ismaël Iken - 20/10/2022
Album-reviews ‘Most normal’ van Gilla Band is een lawaairollercoaster van jewelste door Frederik Jacobs - 19/10/2022
Album-reviews Melody’s Echo Chamber geeft ons op ‘Unfold’ een inkijk in wat een solide album had kunnen worden door Laurent Voet - 05/10/2022
Album-reviews ‘MOSS’ van Maya Hawke is ontelbaar keer beter dan haar rol in ‘Stranger Things’ door Frederik Jacobs - 04/10/2022
Album-reviews Death Cab for Cutie’s ‘Asphalt meadows’ voelt als een druilerige ochtend door Paulien Verfaillie - 28/09/2022
Album-reviews Het debuut van Bat Eyes barst van de lekkere ninetiesrock, maar mist een eigen smoel door Frederik Jacobs - 23/09/2022
Album-reviews Ambient componiste Rachika Nayar zoekt de dansvloer op op ‘Heaven Come Crashing’ door Ewout Pollaris - 08/09/2022
Album-reviews Kokoroko reikt ons de hand en vraagt ons ten dans op veelzijdig debuutalbum ‘Could we be more’ door Ewout Janssens - 17/08/2022
Album-reviews Chat Pile vertaalt Mid-Westerse pijn en vergif in het tumultueuze ‘God’s country’ door Yannick Verhasselt - 04/08/2022
Album-reviews Caterina Barbieri begeleidt ons richting oneindigheid op ‘Spirit exit’ door Ewout Janssens - 22/07/2022
Album-reviews Black Midi personifieert de meest imposante, demonische verhalenverteller op ‘Hellfire’ door Louis Van Keymeulen - 21/07/2022
Album-reviews Viagra Boys kruipt recht uit grot en schopt om zich heen op ‘Cave world’ door Jonas Vandenabeele - 08/07/2022
Album-reviews Blackhaine vindt kleur tussen honderd tinten grijs op ‘Armour II’ door Ismaël Iken - 20/06/2022
Album-reviews ‘Versions of modern performance’ van Horsegirl wordt zachtjes getackeld door onze hoge verwachtingen door Frederik Jacobs - 15/06/2022