Album-reviews Confidence Man klemt zich vast tussen sérieux en plezier op ‘Tilt’ door Yannick Verhasselt
Album-reviews ‘Their money is your money’ van 1 800 Pain zou wel eens het meest overrompelende album van 2022 kunnen zijn door Tobias Cobbaert - 30/03/2022
Album-reviews Nooit eerder klonken Bladee & Ecco2k zo hemels als op ‘Crest’ door Tobias Cobbaert - 28/03/2022
Album-reviews Rosalía maakt furore met het waanzinnig turbulente ‘MOTOMAMI’ door Yannick Verhasselt - 25/03/2022
Album-reviews Met ‘Never let me go’ nadert Placebo het niveau van weleer door Martijn Bas - 24/03/2022
Album-reviews Mattiel geeft ons verhalen uit het duistere Amerika op ‘Georgia Gothic’ door Laurent Voet - 21/03/2022
Album-reviews Uitgelatenheid en nuance tillen nederpop naar een hoger niveau op Froukjes ep ‘Uitzinnig’ door Yannick Verhasselt - 18/03/2022
Album-reviews Jenny Hval toont zich van haar meest toegankelijke kant op ‘Classic objects’ door Martijn Bas - 14/03/2022
Album-reviews Melt Yourself Down smelt punk en jazz samen tot een duizelingwekkende kruisbestuiving op ‘Pray for me I don’t fit in’ door Yannick Verhasselt - 09/03/2022
Album-reviews Death Insurance klinkt gehaast op het gesatureerde ‘I’m in your walls’ door Ismaël Iken - 07/03/2022
Album-reviews Charlotte Adigéry & Bolis Pupul leggen al lachend de lat hoog met ‘Topical dancer’ door Louis Van Keymeulen - 04/03/2022
Album-reviews DJ Lag toont zich meestercurator op ‘Meeting with the king’ door Yannick Verhasselt - 28/02/2022
Album-reviews alt-J woelt in een lappendeken vol folktronica op ‘The dream’ door Yannick Verhasselt - 22/02/2022
Album-reviews Amber Mark graaft overtuigend naar zelfvertrouwen op ‘Three dimensions deep’ door Sarah Van der Straeten - 15/02/2022
Album-reviews Big Thief floreert met veel durf op ‘Dragon new warm mountain I believe in you’ door Ewout Pollaris - 14/02/2022
Album-reviews yeule zoekt naar identiteit op het dissociatieve ‘Glitch princess’ door Ismaël Iken - 14/02/2022